zaterdag 15 mei 2010

8e les

we hadden afgesproken om vandaag weer naar scheveningen te gaan , zodat de shots worden geschoten. maar yousra is er niet en zij speelt samen met mij de hoofdrol. dit is een probleemtje voor ons,omdat we nu niet kunnen filmen. maar vandaag ga ik fatima, salwa en farida helpen met hun wil omdat younes er niet was. sheima gaat verder werken aan haar taak gedeelde van onze film. het was een leuke dag vandaag. ik mocht mee doen met de film van fatima salwa en farida. ik moest een marokkaanse jongen na spelen een "sukkeltje". ik vondt het grappig en probeerde me best te doen om op een sukkeltje te lijken. we moesten heel shots opnieuw schieten, omdat soms ging het fout b.v. als iemand van ons ging lachen ofso. we hadden 2 baterijen meegenomen voor het geval er 1 opraakte. de locatie was in een marokkaanse lunchroom van de broer van fatima. het zag er goed uit en was ook de perfecte locatie om de film na te schieten. we hadden ook spullen gebruikt zoals: pruiken,jassen,koekjes,schotel en kopjes.
het was leuk. volgende week ga ik hopelijk met yousra en sheima naar scheveningen om te filmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten