zondag 20 juni 2010

13e les

vandaag is onze grotte finale omdat we bijna klaar zijn. ik een yousra gaan de tekst in spreken via de camera. daarna ga ik het beeld verwijderen en het geluid behouden, zodat ik het kan monteren bij de film. omdat het vorige geluid niet zo goed was. als ik hiermee klaar ben dan ga ik het geluid importeren en monteren op mijn computer. tenslotte moet ik dan ook het geluid bij de scenes toe passen hard, soms zacht of juist stil. vandaag werk ik ook nog met vertraging van sommige stuktjes b.v de laaste scene die gaat steeds slangzamer,zodat we een mooie einde krijgen. als wat moest gebeuren vandaag is gebeurd we zijn eindelijk klaar. de film vindt ik zelf mooi , omdat wij het zelf hebben gedaan en voor beginners het er goed uit ziet. jammer genoeg kan ik de film nog niet op mijn blog zetten omdat ik het eerst op youtube moet zetten en dan importeren naar mijn blog. ik laat jullie het eind product zien zodra het kan. ik heb er met veel plezier aan de film gewerkt.
tot volgende keer doei.

1 opmerking: